15 Aralık 2012 Cumartesi

Flashcard Garlands


Çocuklarla öğrendiğimiz kelimeleri ifade eden görselleri tek tek yuvarlak kestiğim kartonlara yapıştırdım, yanlarından delgeçle delip, küçük küçük kestiğim iplerle hepsini birbirine bağladım, sonra sınıfımıza süs olarak astık. Arada sırada o neydi, bu neydi diye soruyorum, hatırlamaları için faydalı oluyor; hatta kendileri de o kelime başka bir yerde geçerse bakın burda pencil var, flower da şurda gibi bildiklerini gösteriyorlar:)  

Açık halinin fotoğrafı yok malesef,  çekmiştim ama fotoğraf makinemin hafıza kartı bozunca resimler de gitti:( 
Yine de fikri anladığınızı düşünüyorum:) 
Ben her sınıfta ortalama 20 dk kaldığım için, çocuklara çok fazla etkinlik yaptıramıyorum. 
Eğer hem sınıf öğretmeni hem İngilizce öğretmeniyseniz, bunu faaliyet olarak çocuklara yaptırabilirsiniz. 

Çocuklarınıza evde kendiniz İngilizce öğretiyorsanız da beraber hazırlayıp odasına astığınızda çok hoşuna gidecektir;) 


1 yorum:

  1. Blogunuzu bu kadar gec kesfettigime coook uzuldum.Ben de ogluma ingilizce ogretiyorum kendi capimda.Bundan sonra sıkı takipcinizim, bize de beklerim... Yaptiklarim ile ilgili fikirlerinizi duymayi gercekten cok isterim... Sevgiler

    YanıtlaSil

Ne düşündün?