7 Şubat 2013 Perşembe

Meyve Bileklikleri

Bu faaliyeti, İnciminci'de görmüştüm, kaynağı şurasıymış.
Ben de çocuklara hazırladım.
Aslında herkes kolundaki meyveyi söyler, I am apple, I have banana gibi cümleler kurarlar diye düşünmüştüm ama olmadı :) Özellikle küçük gruplar yok onda niye apple var, bende niye strawberry yok diye tartıştılar:)
Büyük gruplarda bileklikler amacına ulaştı aslında, çocuklar istediklerini yapıştırdılar, sonra  bende apple var, banana var gibi cümleler kurdular. Son grupta o gün çok az öğrenci vardı,  sınıftakiler de  fazla meyve bulunca üçer beşer yapıştırdılar :) Hemen bunu fırsat bilip "How many fruits do you have?", "Which fruits do you have?" cümleleri kurdum ve meyvelerini saydılar. 

 Fikir olsun:)

2 yorum:

  1. O kadar güzel bir işiniz var ki, sizden öğrenilecek çok şey var. Keşke sizi gözlemleme şansımız olsa çocuklara bir şeyler öğretirken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Üniversitede araştırma görevlisi olunca işten ayrılmak durumunda kaldım;ama hala alışamadım.
      Kısa bir süre çalışmama rağmen çok özlüyorum çocukları..

      Sil

Ne düşündün?